Notatnik reklamowy

Nie ma wątpliwości, że bez gadżetów reklamowych trudno dzisiaj wyobrazić sobie ogólnie rzecz biorąc marketing. Jak w tej roli sprawdzają się notesy reklamowe? Czy notatniki reklamowe to bardzo dobra inwestycja? Jak sprawdzają się notesy firmowe wręczane pracownikom?
Rola notesów reklamowych
Wydaje się, że w większości przypadków notesy reklamowe są dosłownie niezastąpione. Przede wszystkim, bardzo dobrze sprawdzają się na wszelkiego rodzaju konferencjach.

Podczas tego rodzaju wydarzeń wszelkie notesy są bowiem niezbędne. Goście konferencji w tej samej chwili zaczynają więc skorzystać z otrzymanych notesów reklamowych. Zamieszczają w nich przydatną tekst konferencji, do której pewnością będą wracać w późniejszym czasie. Tym samym, stale będą sobie przypominać o danej firmie, widząc jej logo. Ponadto, istnieje duża szansa, że inni ludzie również będą mieli kontakt z notesem.
Notesy firmowe
Innego rodzaju gadżetami reklamowymi są notesy firmowe. Tego typu notatniki wręcza się pracownikom, aby wykorzystywali je w biurze oraz poza nim. Z pozoru mogłoby się to wydawać bez sensu, gdyż nie trzeba wszakże zareklamować firmy w gronie jej pracowników. Jednak, trzeba pamiętać, że pracownik wychodzi z notatnikiem z biura. O ile będzie korzystał z niego w domu, zobaczą go domownicy, a całkiem prawdopodobne, że też dalsza rodzina i przyjaciele. Tym samym, zasięg firmy będzie rosnąć, ze względu na coraz większą popularność logo. Notatniki firmowe pełnią więc niesłychanie istotne role w budowaniu marki.
Jakie powinny być notatniki reklamowe?
Zarówno notesy firmowe, jak i notatniki reklamowe przeznaczone dla klientów powinny posiadać pewne dokładnie określone cechy. O co chodzi? Przede wszystkim musza być one praktyczne. Chodzi o to, aby były odpowiednio spore i przejrzyste. Rzecz w tym, aby nie tylko były produktami reklamowymi, ale także ażeby można było z nich na co dzień korzystać.
Polecamy: http://www.iveno.pl/notes-reklamowy-a5.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz