Jak postawić bloga na WordPress?

 

Codziennie podczas oglądania telewizji stajemy się odbiorcami setek reklam, które są emitowane przez każdą stację telewizyjną. Taka kampania reklamowa jest bardzo ze starannością zaplanowana, ponieważ koszty powiązane z emisją spotu w telewizji są wyjątkowo wysokie. Nie mniej jednakże, spoty reklamowe emitowane w telewizji przykuwają naszą uwagę o kilka bardziej, aniżeli szablonowe banery reklamowe w Internecie. Dlaczego? Ponieważ przeglądając internet, w bardzo wielu przypadkach chcemy dotrzeć do konkretnych treści, w czym przeszkadzają nam wszechobecne promocji. Spora większość z nas widząc przeciętną reklamę online, zwyczajnie zamyka ją bez zastanowienia, nawet nie poświęcając sugestie na przeanalizowanie jej treści.

Sprawa wygląda zgoła zupełnie inaczej w sytuacji reklam telewizyjnych. Przede wszystkim, reklam emitowanych na dokładnie określonej stacji telewizyjnej nie możemy ominąć, przyspieszyć czy wyłączyć. Rzecz jasna, możemy zmienić oglądaną stację, natomiast o ile oczekujemy na sam początek jakiegoś filmu lub kodu, będziemy musieli poczekać na koniec bloku reklamowego. Teraz dlatego, ciekawie skonstruowany spot reklamowy może zostać zapamiętany przez odbiorcę reklamy. Przykładem mogą być tutaj 2 postacie z kampanii marketingowych: postać Henia z reklam hipermarketów TESCO, a także miś ze słynnej sieci komórkowej ,,Plush”. Obydwie postacie zostały zbudowane w sposób, który posiada dobrowolnie zaciekawić odbiorcę, na zasadzie komizmu , a ponadto zabaw językowych. Zerwanie ze schematem w sytuacji reklam ma możliwość przynieść zarówno lepsze przyjęcie mojej kampanii reklamowe, jak i wzrost zainteresowania naszą marką.

Nasza strona www: http://praktyczna-wiedza.pl.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz