Nauka angielskiego-od kiedy

Niektórzy rodzice zastanawiają się, jaki sens mają zajęcia typu angielski dla 3 latków łódź albo taniec dla 4 latków. Takie dzieci faktycznie mało mówią a ich koordynacja ruchowa pozostawia sporo do życzenia. Tymczasem w szkołach językowych z roku na rok rośnie liczba grup, u których odbywa się nauka angielskiego dla dzieci łódź.

Zastanówmy się więc, jakie korzyści może odnieść niezbyt duże dziecko, które uczestniczy w zajęciach dodatkowych i chodzi na kursy językowe dla dzieci. Sprawdźmy, czy takie szkoły językowe to tylko metoda na leczenie kompleksów dorosłych, czy realne wsparcie dla małych dzieci. Pedagodzy podkreślają, że umysł małego dziecka jest bajecznie plastyczny. Do 5. roku życia mózg dziecka jest najbardziej otwarty na zmiany. To wówczas uczy się najwięcej – poznaje kolejne słowa, uczy się budować zdania, komunikować z innymi. Oprócz tego nabywa wielu bardzo istotnych kwalifikacji – uczy się pisać, rysować, samodzielnie jeść, ubierać. I zdaniem tych samych pedagogów nic nie stoi na przeszkodzie, aby przy okazji wprowadzić u takiego dziecka naukę języka obcego. Żaden kurs angielskiego dzieci łódź nie zakłada, że po roku albo dwóch dziecko opanuje język w stopniu komunikatywnym. Dziecko w czasie zajęć ma osłuchać się z językiem, poznać jego melodię, akcentowanie. W czasie zajęć dla najmłodszych dzieci uczą się piosenek, poznają także podstawowe słownictwo. Rzadziej budują łatwe zdania i układają dialogi. Raczej zadaniem takich zajęć jest zaznajomienie z językiem i otwarcie młodego umysłu na naukę go w przyszłości.

Zobacz również: nauka angielskiego dla dzieci łódź.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz