Lektor – na co zwrócić uwagę?

Dobry lektor w dużym stopniu przyczynia się do odbioru przekazu w reklamie, czy w filmie. Musimy więc wybierać tylko doświadczonych lektorów, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i umiejętności, by zadbać o ten aspekt promocji czy filmu.
Jakiego lektora wybrać do reklamy?
Głównie my powinniśmy zwrócić uwagę na doświadczenie a także wykształcenie kierunkowe lektora.

Warto wspomnieć, że lektor do reklamy powinien posiadać odpowiednie kwalifikacji, tak by dopasować głos do wymagań producenta a także reżysera. Nie jest to zadanie proste, wymaga doświadczenia, wiedzy a także umiejętności. Polski lektor jest niezbędny nie tylko w reklamach, niemniej jednak też w innych przedsięwzięciach. Właściwie każdy z nas nie raz słyszał lektora w filmie obcojęzycznym. W związku z tym idealnie uprzytamniamy sobie, jak bardzo duże znaczenie ma jakość usług lektorskich dla odbioru danej produkcji. Zdarza się, że oglądając ten sam film, ale z innym lektorem zastanawiamy się, dlaczego poprzednia wersja bardziej nam się podobała. Bez wątpienia jest to zasługa lektora, który bardzo dobrze realizuje swoje zadanie. Jeżeli więc potrzebujemy lektora do przedsięwzięcia takiego jak marketing czy film, wtedy warto korzystać z rozwiązania, jakim jest polish voice over. Warto być świadomym, że jakość usług lektorskich przekłada się na jakość całej produkcji, a więc odbiór widzów. W roli lektorów dobrze sprawdzają się aktorzy teatralni, którzy dysponują odpowiednim warsztatem, jak także umiejętnościami, ażeby wykonywać to zadanie w pełni specjalistycznie.

Zobacz: VO do reklamy.

FacebookTwitterGoogle+Share

Dodaj komentarz